Lägenheten är klar...

Efter branden slutade internet att fungera. Det kunde komma och gå men det fanns ingen chans att kunna blogga tyvärr. Vad hände sen då? Ikea sakerna skruvades ihop, däremot saknades resårmadrassen till sängen =/ Jag försökte ringa Ikea i Athen, gick inte att komma fram, vad fraktfirman i Samos hette som kom med sakerna det mindes jag inte... mailade ikea utan svar.... Jahapp.... När Säljaren kom tillbaka från Athen där han hälsat på sin dotter så bad jag honom om hjälp att lokalisera madrassen och vips dagen efter så kommer den. Den hade stått på fraktfirman i 10 dagar... 
 
Sen kom sambon kom ned och hjälpte till med el grejerna. Lampor som skulle upp och en fläkt till sovrummet. Elen i Grekland är inget jag vågar pyssla med. Det målades lite mer, bla ett städskåp sov varit en garderob som vi ställde ut på terrassen. Vi insåg också att vi behövde ha lite mer saker från Ikea som vi inte kunde hitta i Samos och om vi hittade det så var det svindyrt. Sambon åkte hem och jag inväntade andra leveransen av ikea, denna gången kom alla sakerna och nu är lägenheten äntligen klar.
 
Badrummet
 
Badrummet
 
Badrummet
 
Underbara takfläkten
 
Hallen från vardagsrummet till köket
 
Anordning i köket för bestick
 
Köket
 
Sovrummet
 
Sovrummet
 
Sovrummet
 
Ordentliga garderober i Sovrummet
 
Terrassen
 
Terrassen 
 
Litet matbord på terrassen
 
Tvättmaskin ute på terrassen
 
Utsikt från terrassen
 
Vardagsrummet
 
Vardagsrummet
 
Vardagsrummet med matbord
 
Bäddsoffan
 
Vardagsrummet
 
Öppna spisen i vardagsrummet